poniedziałek, 8 czerwca 2015

Q&A + CO ULEGNIE ZMIANIE?


 Witajcie kochani! Dziś przychodzę do Was z dość nietypowym postem, a mianowicie Q&A. Kiedyś prosiłam Was o zadawanie pytań na moim ask'u, tak też uczyniliście. Wiele pytań powtarzało się i pokrywało z innymi, dlatego też poszperałam odrobinę w internecie i dodatkowo znalazłam jeszcze kilka innych, po to abyście mogli poznać mnie lepiej i dowiedzieć się o mnie trochę więcej. ;)

Z pewnością zauważyliście również moją częstą nieobecność na blogu za co bardzo przepraszam. W związku ze zbliżającym się końcem roku szkolnego i wyborem nowej szkoły mam nawał nauki. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, ponieważ już pod koniec czerwca, a na początku lipca dużo rzeczy ulegnie zmianie. Co najważniejsze w najbliższym czasie, a może i już teraz totalnie zmieni się wygląd bloga, a tuż po zakończeniu roku szkolnego, tak więc w wakacje zasypie Was wszelakimi recenzjami i postami, które pojawiać się będą regularnie -przynajmniej dwa, trzy razy w tygodniu. 
Planuje również uatrakcyjnić bloga o większą ilość zdjęć, konkursy, challenge i wiele, wiele innych ciekawych rzeczy. 
~~*~~

A już teraz przechodzę do Q&A, czyli Questions and Answers:


1. Jak długo prowadzisz bloga?
Bloga prowadzę od bodajże 5 miesięcy. Pierwszy post jaki się ukazał pochodzi z 10 lutego. 

2. To Twój pierwszy blog, prowadziłaś jakiś wcześniej?
Nie to nie jest mój pierwszy blog, jaki prowadzę. Wcześniej miałam kilka innych, ale nie ujawniałam się z nimi, pisałam dla siebie. Wiedzieli o nim tylko i wyłącznie moi najbliżsi znajomi.

3. Dlaczego prowadzisz bloga, dlaczego taka, a nie inna tematyka?
Jak już wspominałam wcześniej od zawsze lubiłam pisać, czy to w internecie czy w pamiętniku (tak prowadziłam kiedyś pamiętnik, fajnie jest do niego zajrzeć po dłuższym czasie i wrócić to wszelakich chwil, momentów) a gdy naszła mnie chęć by zacząć znów pisać i miał to być temat, który naprawdę mnie interesuje, nie zastanawiałam się ani chwili dłużej. Ponadto oglądam wiele świetnych youtuberów, którzy są dla mnie wielką inspiracją i zachęcają mnie do pisania. 

4.Czym się interesujesz, co lubisz robić w wolnych chwilach?
W wolnych chwilach lubię pisać, malować, rysować, blogować, spacerować, czasami śpiewać no i oczywiście spotykać się ze znajomymi. Generalnie lubię robić to, co mnie uszczęśliwia i sprawia, że choć na chwile zapominam o otaczającym mnie świecie.

5. Jakiej muzyki słuchasz? Jaki jest Twój ulubiony artysta/zespół, bądź też piosenka?
Jeśli chodzi o ulubiony zespół, bądź też piosenkę no raczej takiej nie mam. Lubię słuchać wszystkiego co tylko wpadnie mi w ucho, nie zważając na to czy jest to pop, rock, jazz, house, rap, a nawet disco polo.W ostatnim czasie bardzo polubiłam piosenkę Adama Lamberta - Ghost Town lecz nie jest ona jedyną, jakiej słucham.

6. Wolisz oglądać filmy czy czytać książki? Dlaczego?
Uwielbiam oglądać wszelkiego rodzaju filmy, o ile nie jest to horror. Za horrorami niezbyt przepadam, gdyż uważam, że dziwnym uczuciem jest sztuczny strach wywołany tego typu filmami. Co do książek, lubię czytać, ale nie robię tego zbyt często.

7. Farbowałaś kiedyś włosy? Jeśli tak jaki był twój naturalny kolor?
Nigdy nie farbowałam trwale swoich włosów, zdarzało się jednak iż w czasie wakacji używałam szamponetek, co nie jest długotrwałym efektem. W ostatnim czasie zaczęłam rozjaśniać swoje włosy, używając żelu rozjaśniającego. Naturalnie jestem brunetką, natomiast teraz można by powiedzieć, że mój kolor podchodzi bardziej pod 'ciemny blond'
8.Jesteś poukładana czy roztargniona?
Jestem osobą lubiącą ryzyko, zabawę, spontaniczne działania, aczkolwiek lubię wiedzieć co wiąże się w konsekwencji ich wykonywania. Nie mam problemów ze samą sobą, wiem czego chcę i staram się do tego dążyć. Nigdy nie próbuje być na siłę kimś, kim nigdy nie zostanę. 

9.Co cenisz w ludziach, a co Cię w nich odpycha? 
W ludziach cenie sobie szczerość, ale nie chamstwo. Nie lubię ludzi ponurych, fałszywych i podłych w stosunku do innych lecz osoby miłe, radosne, uśmiechnięte, pełne życia.

10. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? 
W przyszłości chciałabym zostać fotografem, jest to taka opcja alternatywna, gdyby coś poszło nie tak. Oczywiście swoją przyszłość wiążę również z blogowaniem jest to nieodłączny element mojego życia. 


        ~~*~~
~~*~~

2 komentarze:

  1. bardzo ciekawe q&a , zmiany na blogu też zapowiadają sie super wiec pozostaje tylko czekać ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń