wtorek, 26 maja 2015

Eyeliner -Wibo


Witajcie! :* Dziś przychodzę do Was z moim ulubionym produktem, a mianowicie jest to Eyeliner firmy Wibo. Ci którzy mnie znają, bądź też poznali dość niedawno, wiedzą że niezmiennie, bo od bodajże lat dwóch na moich powiekach goszczą kreski. Do wykonania ich na co dzień używam właśnie tego produktu, bądź kredki firmy Lovely o której możliwe, że wkrótce również Wam opowiem.

Eyeliner ten sprawdza się bardzo dobrze. Utrzymuje się dość długo, nigdy nie martwię się o to, że kreska w ciągu dnia ulegnie jakiejkolwiek deformacji. Oczywiście po kilkunastu godzinach zauważalne jest, że w pewien sposób się ona zmieni, kolor nie będzie tak intensywny jak na początku, aczkolwiek jest to naturalny afekt używania jakichkolwiek kosmetyków. Jest bardzo trwały, wydajny, niedrogi, dość intensywny, szybko wysycha, nie odbija i nie rozmazuje się na powiece, nie uczula, nie podrażnia.

Co do pędzelka jest długi, cienki lecz nie przesadnie. Idealnie się spisuje przy rysowaniu kresek i ich wypełnianiu. Jak dla mnie naprawdę produkt na plus.



Dorzucam jeszcze kilka zdjęć dla potwierdzenia efektywności produktu.


Cena: ok 8zł

9 komentarzy:

  1. super podkreśla twoje piękne oczy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też go mam i też lubię, robisz piękną kreskę a tym samym świetnie w niej wyglądasz ! :)
    co powiesz na wspólną obserwację? buziaki ! :*
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, nie mam sprzeciwień co do wspólnej obserwacji. ;*

      Usuń
  3. Uwielbiam twój blog <3
    Widać wprawę w robieniu kresek, ja się boję zacząć używać eyelinera :D
    Czym robisz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje jest mi niezmiernie miło! :* Wystarczy, że usiądziesz w wolnej chwili przed lusterkiem i poćwiczysz. Z pewnością na początku rysowanie ich będzie jedną wielką masakrą, tak jak było i u mnie, ale z biegiem czasu opanujesz ich wykonywanie. Dla początkujących polecam zwykłą kredkę do oczu, dużo łatwiej jest nią maznąć kreskę niż eyelinerem.

      Zdjęcia robię, jak na razie zwykłym aparatem cyfrowym firmy 'Sony'. ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, właśnie muszę kupić, jąkąś dobrą miękką kredkę, żeby łatwiej nią było rysować ;)
      A jaki to model aparatu, bo efekt jak lustrzanką, a ja właśnie rozważam zakup jakiegoś dobrego, i niedrogiego sprzętu ;)

      Usuń
    3. Polecam kredkę z Lovely, używam jej na co-dzień, może niedługo pojawi się coś na jej temat na moim blogu.
      A jeśli chodzi o aparat jest to 'Sony Cyber-shot DSC-S2100', mam go już od ponad 5 lat i w sumie jestem z niego zadowolona. :p

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń