piątek, 8 maja 2015

Sunkiss L'Oreal -żel rozjaśniający


 Witajcie, dziś przychodzę do Was z bardzo fajnym produktem, a jest to mianowicie żel rozjaśniający Sunkiss L'Oreal. Miałam z nim już do czynienia w wakacje, gdy po raz pierwszy rozjaśniałam włosy. Niedawno znów się na niego skusiłam i jestem bardzo zadowolona z jego działania. A dziś pokaże Wam jego skład, zastosowanie oraz efekty, które uczynił za drugim razem, jak i za pierwszym.


Naturalnie jestem brunetką, a moje włosy przed jakimikolwiek zastosowaniami czy to żelu rozjaśniającego, czy farby wyglądały tak:


Po pierwszym zaś zastosowaniu:

A teraz już po drugim zużyciu produktu:

Myślę, że efekt jest naprawdę imponujący. Dużym plusem produktu jest jego długotrwałość oraz to, że nie niszczy włosów, a kolor jak sami widzicie jest naprawdę ładny. Wiele osób w ostatnim czasie zwraca mi uwagę na to, że mam bardzo fajny kolor włosów.

 Sam w sobie produkt wygląda tak:
(pokaże Wam dokładnie opakowanie, jego skład i zastosowanie)

 




Jego używanie jest banalnie proste. Nanosimy żel całościowo na suche włosy lub wybrane przez nas pasma. Nie zapominajmy o założeniu rękawiczek, będą one chronić nasze dłonie. Po zaaplikowaniu produktu, rozczesujemy włosy i pozostawiamy do wyschnięcia. Efekt będzie jeszcze mocniejszy, jeśli wyeksponujemy swoje włosy na słońcu, bądź użyjemy suszarki. Ja przejechałam włosy prostownicą o delikatnej temperaturze, dodatkowo obsuszyłam je suszarką. (zdjęcia zrobione po 2dniu stosowania)

 Produkt możecie zakupić w różnych cenach, ponieważ pierwsze opakowanie wyniosło mnie 32zł, natomiast teraz kupiłam go za 8zł w Naturze. Wystarcza na maksymalnie 4 użycia, nakładamy go w odstępie 2-3dni, aczkolwiek jestem człowiekiem niecierpliwym dlatego też zrobiłam to z dnia na dzień.




I to na tyle. Uważam, że warto jest przetestować ten żel i dodać odrobinę blasku naszym włosom, szczególnie w sezonie wiosenno-letnim. 
Mam nadzieję, że trochę Wam pomogłam i zapraszam do kolejnego posta! Trzymajcie się, cześć :*

8 komentarzy:

  1. przetestuję, ładnie wyglądasz, masz ciekawą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto przetestować. dziękuje. ;)

      Usuń
  2. nie wiesz może po jaki m czasie ten efekt schodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne efekty ;) zazdroszczę urody !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to mozliwe ze kupilas go za 8 zł? patrzylam w ross i naturze i jest po 28 zł :((((

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;) zapraszam do mnie - http://polaa17.blogspot.com/ dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń