środa, 17 czerwca 2015

CAMOUFLAGE CREAM -CATRICE



 Witajcie! Postanowiłam zrobić dla Was recenzję Camouflage cream firmy Catrice, z którym zetknęłam się po raz pierwszy dość niedawno. Moje pierwsze wrażenie związane z nim to 'wielkie wow'. Produkt ten sprawdza się świetnie, jako korektor pod oczy, baza pod cienie, czy stosowany na różne przebarwienia lub wypryski. Dokładnie je kryje i utrzymuje się maksymalnie długo. Nie wyobrażam  sobie swojego codziennego makijażu bez jego użycia.
 
Posiadam go w kolorze 010 Ivory. Jest to, jeśli dobrze pamiętam najjaśniejszy odcień. Naprawdę idealnie dopasowuje się do mojej cery, wygląda naturalnie, a co najważniejsze nie podkreśla suchych skórek. Jak dla mnie bomba! 


I to na tyle w dzisiejszym poście, jeśli chcecie wiedzieć coś więcej o czym nie wspomniałam, gdyż zapewne zapomniałam to piszcie koniecznie w komentarzach.
 
W najbliższym czasie recenzje będą pojawiać się częściej lecz w krótszej formie, bardziej rzeczowej, gdyż wole dodawać krótsze posty, ale regularnie niż długie raz na miesiąc. Myślę, że Wam tak jak i również mi się to spodoba i zachęci Was do częstszego zaglądania na mojego bloga.
Do następnego, trzymajcie się. Pa! :*

2 komentarze: