środa, 11 lutego 2015

Compact Powder 'Synergen'

  
 Dziś mam dla Was puder Synergen Compact Powder, który dostępny jest w Rossmanie. Jest to puder antybakteryjny w kompakcie. Osobiście posiadam go w odcieniu 04, jest to najjaśniejszy odcień,  lecz i tak zbyt intensywny, jak na moją cerę, mimo to da się przeżyć (latem, gdy cera jest ciemniejsza jest ok, w sezonie zimowym troszkę zbyt ciemny)

 Kupując go nie wymagałam zbyt wiele. Chciałam po prostu zdobyć niedrogi puder, który zmatowi moją skórę, nie będzie jej podrażniał, a przy tym będzie utrzymywał się przez jakiś czas. 
Muszę Wam powiedzieć, że nie zawiodłam się na nim. Spełnia wszystkie moje wymagania, a więc jest: 
trwały, niedrogi, a przy tym doskonale kryje, matuje, nie zapycha, nie podrażnia, nie osypuje się. 

Mimo tych wszystkich zalet i pochwał, nie jestem do końca pewna co do tego, czy jest godny polecenia. Niby spełnia te wszystkie kryteria, ale do najlepszych zaliczyć go nie mogę. 

A więc, żeby nie było tak pięknie, posiada również kilka minusów:
*podkreśla suche skórki
*gdy nałożymy dość sporą ilość produktu, daje efekt maski. 
*lekko wysusza skórę
*zbyt mały zakres kolorów dla 'bladziochów'

Reasumując, Synergen Compact Powder jest pudrem dobrym, jednakże do doskonałych nie należy. ;)


Osobiście jestem w trakcie jego używania. Jest to moje drugie opakowanie.


Cena ok. 8zł

1 komentarz: