wtorek, 23 czerwca 2015

KILKA SŁÓW O KOŃCU GIMNAZJUM, KILKA SŁÓW O WAKACJACH


Dla wielu z Was zakończenie gimnazjum to śmieszna sprawa.. 
Poznajemy nowych ludzi, znajdujemy się w zupełnie nowym otoczeniu, a po 3 latach rozstajemy się.. I tak nie pamiętając wielu, wielu osób idziemy dalej do szkół średnich. I czym się tu martwić?-powiecie. A no może tym, że nadchodzi taki czas, gdzie trzeba pożegnać się ze swoimi przyjaciółmi.  Ja ze swoją przyjaciółką poznałam się prawie 10 lat temu w przedszkolu. Była to taka mała urocza blondyneczka z zielonymi oczyma i przeuroczym uśmiechu.


Mijały dni, mijały lata aż doszłyśmy do momentu gdzie trzeba się rozstać.
Nikogo nie będzie mi tak brakować, jak właśnie jej.. Przesiedziane 3 lata gimnazjum w jednej ławce, dzień w dzień śmiechy, chichy, przytulasy, durne wygłupy, żarty, dziwne sytuacje- mnóstwo, mnóstwo wspomnień, o których tylko na myśl pojawia się uśmiech.Czas pędzi dalej, nadchodzi szkoła średnia i mimo chęci utrzymania kontaktu, wiem że to już nie będzie to samo.
Mimo to będziemy próbować, a wakacje będą idealnym momentem na przeżycie kolejnych cudownych chwil.

 ~~*~~
Nie zapominajmy również o całej reszcie,
gdyż to właśnie z nimi lekcje nie stawały się aż tak nudne i niedorzeczne.
 Dziękuje również Wam!

~~*~~
 Wspomnę też o jeszcze jednej blondyneczce, z którą łączy nas, huhu...
wiele wspaniałych momentów. Jest to osoba, z którą nie ma nudy, i na którą zawsze mogę liczyć.
Na szczęście tu nasze relacje nie ulegną zmianie, a kontakt zostaje bez zmian.
W wakacje mamy wiele planów, które mam nadzieje zostaną zrealizowane i wiem, że tak też właśnie będzie.
 ~~*~~
Tak więc moi drodzy cieszmy się czasem, który możemy spędzić razem z przyjaciółmi,
cieszmy się tymi dwoma wolnymi miesiącami, jakimi są wakacje
i cieszmy się pięknymi chwilami, które udało nam się wspólnie przeżyć i które czekają nas w ten czas.
 
Ja życzę Wam cudownych, pełnych słońca i uśmiechu wakacji
oraz samych miłych wspomnień z przyjaciółmi! Trzymajcie się, cześć. :*

6 komentarzy:

  1. Zawsze jest trochę szkoda opuszczać gimnazjum, ale może to zmiany na lepsze?

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w tym roku opuściłam gimnazjum, ale bardzo cieszę się z tego powodu :D
    Masz fantastycznego bloga ;)
    Może wpadniesz do mnie i zostawisz po sobie jakiś ślad? Będzie mi bardzo miło :P
    http://kaamccia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły post, ja też w tym roku skończyłam gimnazjum :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://thexpinkxlife.blogspot.com/2015/08/pierwszy-post.html ~Jula

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia. Pamietam jak ja konczylam gim to byly najlepsze czasy.
    www.wybuchowakatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecia. Pamietam jak ja konczylam gim to byly najlepsze czasy.
    www.wybuchowakatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń